HTML

Kefír és Kifli

Ha a lehető legkevesebb idő alatt a lehető legkisebb költséggel szeretnél valami finomat összecsapni akár vacsira, akár ebédre, akkor jó helyen jársz. Összeszedtem azokat a recepteket, ötleteket, amik nálunk már beváltak

Friss topikok

Linkblog

Archívum

szmekkk

2010.01.21. 21:05 szyl

  Ma gyerektelenek vagyunk, mert a csütörtök általában a nagyszülőké. Ilyenkor ők mennek a suliba a két Kicsiért, akik náluk is alszanak. Ezért aztán a vacsorának sem kell nagy feneket kerítenem. Mert igaz ugyan, hogy a Legnagyobb is megkérdezi, hogy "mit lehet enni?", de neki általában megfelel valami szendvics, tonhalkonzerv (de csakis olyan, ami salátás- lelkesen próbálgatok ki mindig újabbakat, mert a Legfinomabb-Legdrágábbért --rióóó-- nem szívesen adok ki csaknem 700 pénzt....), tőkehalmáj kiflivel, citrommal, vagy, mint ma is: szmekkkk :-)

Valamilyen megmagyarázhatatlan perverzió ez nálunk: imádjuk ezt a zacskóstésztáslevest az összes benne található tartósítóval és E betűvel együtt. Ez a rajongás még közös életünk kezdetéről származik, amikor még annyira sem voltam barátságban a konyhával, mint manapság. Ebben az időben, ha épp nem volt a fagyasztóban Anyukám által főzött és kiporciózott brassói, töltött paprika v. káposzta, netán lecsó, akkor munkából hazafelé jövet beszereztem A Szmekket és a tévésdobozból kanyarított egyetlen asztalunk mellett elégedetten toltuk magunkba kanállal és villával ezt az utánozhatatlan ízű ételkölteményt. Tényleg utánozhatatlan, mert kipróbáltuk az összes fellelhető változatot ebben a műfajban, de egyik sem vetekedhetett A Szmekkkkel sem ízben, sem a tészta állagában.

Szóval a mai menü ez, én épp az imént laktam jól tőle, a Legnagyobb csak fél 11 körül érkezik meg a takaréktornáról, akkor fogja megtenni ugyanezt. Azért adok az egészséges táplálkozásnak is, és veszek magamhoz néhány narancsot, amit ma a spórolós üzletben szereztem be kétkilós hálós csomagban, és nagyon fincsi. Pedig általában piacon vásárolok zöldeket, meg gyümiket, mert megtehetem, és akkor miért ne, de ez annyira ízlett, hogy már másodszor vásároltam belőle három napon belül.

Mivel ma este időm, mint a tenger (nem kell ugye vacsorázást, fürdést, fogmosást, lefekvést vezényelni), egy kis dvd-re végzett torna után - ellógtam a délelőtti betevő edzésemet, önhibámon kívül- még azt is kitaláltam, hogy mit együnk hétvégén ebédre, vacsira. soksoktejfölös bableves (Anyukám által készített), pizza, töltött pari, sonkatekercs, kaszinótojás lesz a terítéken.

Szólj hozzá!

Címkék: kifli citrom narancs szendvics lecsó brassói tőkehalmáj tonhalkonzerv

A bejegyzés trackback címe:

https://kefireskifli.blog.hu/api/trackback/id/tr611691274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása